Klachtenregeling
Wat als je een klacht hebt?

Klachtenregeling

Psyned doet er alles aan om onze cliënten en klanten zo adequaat mogelijk te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze organisatie, de samenwerking, behandeling of over een van onze medewerkers. Je hebt dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Wij raden je aan om, indien mogelijk, eerst in gesprek te gaan met degene waarover de klacht gaat. Vind je dit lastig, neem dan via deze beveiligde link contact op met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zullen je persoonlijk benaderen om waar nodig je klacht toe te lichten en voor zover mogelijk tot een passende oplossing te komen.

Soms lukt het niet om er samen uit te komen. In dat geval kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Algemeen te Den Haag www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klachten die een behandelaar betreffen, kunnen ook worden gedeponeerd bij de beroepsorganisatie van de behandelaar. De contactgegevens van deze organisatie kun je bij ons verwijs team verkrijgen via 085 – 4014720.

Lees hier onze volledige klachtenregeling.

Jouw klacht kun je hier beveiligd indienen.

Lara, verwijsteam

Hulp of advies nodig?

Blijf niet met je klachten lopen en bel met ons voor advies via 085-4014720 of plan hieronder je adviesgesprek in.

Plan jouw gratis adviesgesprek