Klachtenregeling
Wat als je een klacht hebt?

Klachtenregeling

Psyned doet er alles aan om onze cliënten en klanten zo adequaat mogelijk te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze organisatie, de samenwerking, behandeling of over een van onze medewerkers. Je hebt dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Hoe gaan wij om met een klacht?

Wij raden je aan om, indien mogelijk, eerst in gesprek te gaan met degene waarover de klacht gaat. Vind je dit lastig, neem dan via deze beveiligde link contact op met een van onze kwaliteitsmedewerkers. Zij zullen je persoonlijk benaderen om waar nodig je klacht toe te lichten en voor zover mogelijk tot een passende oplossing te komen.

Waar kun je met jouw klacht terecht?

Soms lukt het niet om er samen uit te komen. In dat geval kun je jouw klacht richten aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris via klachten@cbkz.nl. Is de klacht na behandeling door de externe klachtenfunctionaris nog niet naar tevredenheid afgehandeld, kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Algemeen te Den Haag www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klachten die een behandelaar betreffen, kunnen ook worden gedeponeerd bij de beroepsorganisatie van de behandelaar. De contactgegevens van deze organisatie kun je bij ons verwijs team verkrijgen via 085 – 3030259.

Lees hier onze volledige klachtenregeling.

Jouw klacht kun je hier beveiligd indienen.

Hulp of advies nodig?

Blijf niet met je klachten lopen en bel met ons psychologisch verwijsteam. We adviseren je graag en plannen wanneer gewenst direct een afspraak voor je in bij een psycholoog die bij jou past.

  • Persoonlijk advies
  • Geen wachtlijst
  • Direct een afspraak
Bel: 085-4014720 Bel: 085-4014720
Zoek een psycholoog